niedziela, 2 czerwca 2013

Pytania do debaty

Podtytuł należało by napisać tak, jak w dawnych kajecikach - pamiętniczkach:
"Kto tu zagląda, ten tak wygląda".

Do lektury posta zapraszamy wyłącznie grupę dziennikarską.

Oto prototypy pytań. pogrubione te, na które zdecydowaliśmy się.

1. Co sądzicie o inicjatywie "Most pokoleniowy"?
2. Co skłoniło państwa do obejrzenia spektaklu?
3. Jaką rolę pełnią pieniądze między pokoleniem dziadków a pokoleniem wnuków?
4. Czy dawali państwo pieniądze wnukom? Czy brałeś pieniądze od swoich dziadków?
5. Jak dziadkowie czują się w obecności wnuków?
6. Czy spotkali się państwo z roszczeniową postawą albo wymuszaniem pieniędzy przez wnuków?
7. Czy postrzegacie swoich dziadków jako osoby staroświeckie, nie na czasie, nieznające się na niczym?
8. Jak okazujecie sobie wdzięczność?
9. Czy w wnukowie/dziadkowe są dla was ważni? Jak to sobie okazujecie?
10. Kiedy i jak pomagacie sobie?
11. Czy dziadkowie lepiej rozumieją młodzież niż ich rodzice?
12. Czy młodych interesuje historia życia dziadków i przeszłość rodziny?
13. Czy dziadkowie interesują się życiem swoich wnuków?
14. Kiedy młodzież odwiedza dziadków?
15. Za co dziadkowie cenią swoje wnuki? Za co wnuki cenią swoich dziadków?
16. Czy rodzice zachęcają swoje dzieci do kontaktów z dziadkami?
17. Czy rodzice muszą "zmuszać" wnuki do kontaktów z dziadkami?
18. Kto uczy młodych szacunku do starszych?
19. Kto dziś wspiera młodzież i w nią wierzy? Czy młodzież czuje to wsparcie i wiarę?
20. Czego uczymy dziadków?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz